28 juli 2005

Träningsvärken satt i så jag knappt kom ur sängen imorse så jag planerade en snabb tur till ÖB och sen IKEA och sen hem och tänkte att det inte kan vara så fasligt jobbigt. Det var det inte heller. Men det var dyrt. Råkade ramla in på Skopunkten där de hade "köp 3 par skor betala för 2" och vad ska man göra? Jo, leta rätt på 3 par skor såklart. Hähä.
På ÖB hittade jag en billig stereo som jag kan ha i köket och på IKEA en lampa och lite kartonger. Sen var jag tvungen att masa mig ner på stan när jag fick ett samtal av en vän jag inte sett på länge, där blev det lunch och fika och ännu mer oplanerade utgifter ("köp 4 pocketböcker, betala för 3").
Väl hemma packade jag snabbt upp allt så jag fick slänga mig i soffan och kurera mina slitna lemmar till Gilmore girls. ;)
Oh, nu är det ju Vänner!

Inga kommentarer: