18 augusti 2005

Pheeew, en ledig dag. Eller två faktiskt, om man räknar in imorgon redan idag.
En sväng till IKEA, en till affären och en till posten. Sen lite städande och diskande och fixande och rensande. Nu sist, en massa bärande av böcker in till de nya bokhyllorna i vardagsrummet och nu en stund framför datorn - det ÄR ju sån kass tv.
Jag hade beställt massor av grejer från HM, vilket jag lyckats förtränga en smula. Sen så fick jag paketet med en väska jag bjöd på på Tradera. Den är så himla fin. Ojoj, en riktig karamell-väska. :D
Nu har jag smällt i mig lite nachos och ska väl rensa lite mer bland alla böcker. Jag har så himla mycket böcker och alla är inte ens här utan de står i kartonger hos mamma och pappa. Det är till 80% pocketböcker. Billigt och bra! ;)

Imorgon ska jag rida!

Inga kommentarer: