26 augusti 2005

Är man inte sugen på att blogga så är man inte. Så det så!
En sammanfattning:
Jag har jobbat klart mina extra sommar-pass, jag har inte kommit in på sjuksköterskeprogrammet(stod som reserv och ingen har ringt)och jag har ingen reservplan, jag fick ut 3500kr den här månaden och imorgon kommer mamma och hälsar på.
Jag borde boka tid hos min husläkare för att kolla upp de där mystiska blodprovsresultaten som visade på att jag hade en infektion i kroppen tidigare i sommar. för att kunna boka tid hos en husläkare måste jag dock byta eftersom jag inte vill tillbaka till samma tanta som sist. Huvva.
Egentligen vill jag komma in hos gyn på Elisabethsjukhuset, men det är privat och de har fullt. Måste klura ut ett tal de inte kan säga nej till.. :)
Men bror och hans kompis ska ut ikväll på ett nyöppnat ställe till vilket jag fick en inbjudan tidigare i veckan. Svart och fin var den(inbjudan alltså) med en enda bild. På en tjej i underkläder och massor av smink. Eh? Jag har skickat ett mail med lite frågor angående den där tjejen. Ska bli intressant om jag ens får ett svar.

Nu blev jag hungrig också!

Inga kommentarer: