14 januari 2006

De kom. De tog med sig allt på en gång. De prutade ingenting. Jenny = YES!!!
En av karlarna är kund på jobbet. Liten värld vi lever i.. och så typiskt! Att man aldrig slipper undan.. :P
Jag passade på att kasta granen när jag ändå var uppspelt. Den hamnade i brännbart-containern, hoppas det är ok. Men ger man, som bostadsförening, ingen info om vad folk ska göra med sina kasserade granar så blir det som det blir. Efter nyår så ska de byta lås på den containern så vi boende inte kan komma in i den utan måste ringa efter någon ur styrelsen om vi vill slänga ngt. Det låter väl som en genomtänkt idé? Jasså inte? Jag vill bara slänga saker klockan 22 så de måste komma ut och öppna åt mig. Men så är jag ju en elak jävel också. ;)

Det blev helt tomt i vardagsrummet nu. Två stora tomma hörn.. Vad ska man ha i dem? En blomma kanske, eller en lampa? Men det låter så trist.. Måste fundera på det där och komma på någon finurligt.

Jag undrar om jag inte ska ta och släpa mig ned på stan på måndag. Har inte varit där sen.. före jul tror jag faktiskt. Nu har jag ju en massa pengar att spendera också! Nej, det finns inte alls hundra hål att stoppa de där pengarna, ooohno..

Inga kommentarer: