14 januari 2006

Idag har jag och päronen inhandlat nya badrumsprylar. Skåp med tillhörande blå luckor, färg(vit) till väggarna och handdukstork. Åh så skönt!
Nu är det bara att börja riva ut det som ska ut och sen spackla. Får se om jag har någon lust imorgon. Jag skulle gärna fixa allt själv, det är ju så tufft att ha målat och fixat på egen hand, men pappa vill helst göra själv. Det är inte så han säger det rakt ut med det ser man på honom när jag föreslår att jag ska fixa. Hm, får se om jag känner mig lite busig och gör allt i hemlighet. :)

Det ringde ett par från Sigtuna för 1.5h sen om möblerna, de skulle komma och kika på en gång men har fortfarande inte dykt upp. Wtf!? Jag blir så störd på sånt där. Säger man att man ska komma så får man se till att komma! Jag sitter ju och väntar på dem, kan inte direkt börja med maten för då dyker de ju upp mitt i. *mutter* De hade hemligt nummer också så jag kan inte ens sätt åt dem om de skiter i att komma!
Folk är rätt störiga överlag när det gäller Blocket-annonser, jag har ju sålt en del grejer sen jag flyttade in här. Vissa tycker att man ska komma och möta dem med bil för att visa vägen. Ingen lyssnar när man beskriver vägen - det är inte svårt att hitta!! - utan ringer när de är nästan framme och ska ha guidening via telefon. Ett par var här och hämtade ett fejkmarmorbord(SÅ fult) och kvinnan hade jätteont i ryggen så alltså fick jag bära så jag skulle bli av med bordjävlabordet! Hur störigt är inte det?! Många drar ut på köpet i alldeles för många dagar - ringer man på en annons så ser man till att ha pengar, bil med släp och tid att komma och titta/hämta på en gång!
Åååhh.
Varför kommer de aldrig för?!

Inga kommentarer: