12 januari 2006

Ojoj så lätt det är att somna på soffan och sova i flera timmar helt omedveten om världen. Men det är ju så sabla sköööönt. Bara flyta bort och sen bli dubbelt så tung så det känns som man fastnar i kuddarna och sen vakna med världens stelaste nacka och vara så kissnödig att man knappt kan ta sig till toaletten.. Hmm.. Vänta nu.. Det är ju inte alls speciellt nice..!
Dessutom så lär jag ju fucka upp min dygnsrytm ännu mer. Woho!

Imorgon ska jag hämta 3 paket på posten. Ett från HM med massor av grejjer(hälften lär jag måste skicka tillbaka), ett från Ellos med en väska och underbyxor och ett paket från Bluebox med en liten fylla-i-själv-om-vin-bok till mamma och en miniplånbok för ett par kort och sedlar till mig!
Jag ÄLSKAR paket! Det är bara så jäkla skojj. Tänk att få paket varje dag.. Med saker som gör en lite pirrig av lycka.. *drömma*

Trevligt fika hos H idag var det. Mycket prat och mycket joddlande med lillpojken, som inte alls är speciellt liten längre! Damn! Han har tom tänder och allt.. O.O
Hon fick jättefina liljor från Plantagen. Det är så fint med färska blommor. Man skulle ha en stående beställning 2 gånger/vecka. *drömma lite till*
Väl tillbaka i Uppsala så stannade vi på Bauhaus och köpte upp våra julgransåterbäringar på 99kr, det blev varsin orchidé(?) för, hör och häpna, 99kr! ;) Får se hur länge det kommer överleva..
Vi for till Plantagen en gång till och jag köpte två Svärmorstungor att ha i vardagsrumsfönstret(50% på alla gröna växter!). Det är fina blommor det! :)

Jag ska inte jobba i helgen verkar det som. Några tips på vad jag ska hitta på?!

1 kommentar:

huldra sa...

Du behöver ju uppenbarligen inte städa lägenheten i alla fall. ;-)