28 januari 2006

Jag borde städa nu så det är gjort och sen duscha också så det är gjort. Det slutar alltid med att jag börjar för sent bara för att jag inte vill vara klar så tidigt att jag måste vänta. Tricky det där.. :)
Det blir kycklingfilé fylld med fetaost och rosmarin och sen potatisgratäng till det. Efterrätten är det en annan tjej som ska ta med så jag har ingen aning om vad det blir. :)
Till dricker vi såklart en massa gott vin! Namnam.

Jag fick min sängkappa igår, äntligen, och den är fin. Tror jag. Den är mycket tunnare än den jag hade innan vilket inte är så bra och sen är den lite för lång så den tar mot golvet. Jag fick faktiskt vika ett veck i mitten under madrassen så det skulle se någorlunda ut.
Det går inte att hitta sängkappor någonstans numera, jag har kollat överallt där jag kan komma på. Antingen så kostar de skjortan eller så är de rynkade. Jag vill ha en slät. Slät slät slät!
Jag och E flängde runt rätt bra igår, trots att det var vår lediga dag..! Vi for på IKEA, lämnade tillbaka biblioteksböcker, köpte kursbok, hämtade paket, köpte presentkort och handlade mat till ikväll. Det är inte illa pinkat!

Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa DN så jag får lite kraft att sätta igång med dammsugaren.. :)

Inga kommentarer: