16 januari 2006

Lunch på stan - kinabuffé. Med vårrullar. Jag ÄLSKAR vårrullar! Doppade i soya och sweet chili-sås. Slurpenlurpen..
Svängde förbi på LundeQ och köpte pärmar till mina viktiga papper, tomma kollegieblock och en pocketbok. På Stickspåret köpte jag ett Garlic card. På Duka hittade jag perfekta stora glas. PERFEKTA. De är riktigt stora(41cl) och runda och jättefina OCH på rea. :D
På HM såg jag en superduperfin väska, en skolväska. Jag höll mig dock och köpte den inte men jag tror jag måste göra det nästa gång jag är nere på stan(onsdag kanske). Jag har verkligen sjukt många väskor..

Jag hade planerat att göra en skitgod kycklinggryta med coccosmjölk och koriander men jag somnade och sen var det för sent för att käka massa mat så jag får spara den planen till imorgon..

Nu har jag mest framtidsångest. Huvvaligen..
Allt jag vill är att få ett sug efter något. Ett yrke, en utbildning - vad som helst! Ska det vara så satans svårt?

Inga kommentarer: