15 januari 2006

Varför är det inga som läser min blogg? Den är ju intressant! Det finns så många sugiga bloggar out there som har fler läsare än min, hur har de lyckats?! *avis*

Min käre mor ringde imorse(strax för 12 that is) och sa att hon hade gått igenom sina kastruller och kommit fram till att hon också ville ha ett sånt set från Hackman som de säljer skitbilligt på COOP. Jag fick ett sånt igår nämligen och frågade henne då om hon inte också skulle ha ett eftersom det nu var så billigt och bra men neeeejnej, inte då, hon har ju så många kastruller. Knäppo.
Nåja, hon kan inte be mig att åka och köpa ett(det fanns inte många kvar där igår) utan hon tycker att bara om jag har något annat ärende dit eller kanske till IKEA så kunde jag svänga förbi där och köpa det åt henne. Varför kan hon inte bara be mig?! Jag fixar det ju åt henne på en gång såklart!
Så jag for ju och köpte det på en gång såklart. Jag vet ju hur besviken man blir om det är slut när man har bestämt sig för att man vill ha!

Det är typ allt jag har åstakommit idag.
Jag kollade på Closer - bra film! I förrgår kollade jag på Masjävlar - ännu bättre film!
Imorgon är det lunch på stan och lite kikande i affärer som gäller. :D

2 kommentarer:

huldra sa...

JAG läser din blogg ju!

sockerdricka sa...

Ja, det vet jag ju! Det är jättekul att du gör också! Synd bara att du är så ensam.. :)