5 januari 2006

Om 2.5h är det jobbmöte i Järva Krog. Det är skitlångt bort och tar typ 45 min enkel resa. Det är nästan inne i Sthlm ju! Vaarför i hela fridens namn ska man ha möte där? Vi kunde haft det i Uppsala, 5 min bort.
Jag har verkligen ingen lust att gå, vill bara stanna hemma i sängen under täcket och glo på tv. Eller okej, först handla godis såklart. ;)
Jag ska skriva en liten lapp iaf om tim- och milersättning! Så det så!
Det störigaste är att det kommer ta alldeles för lång tid, det kommer bara pratas ointressanta saker och grabbarna grus kommer att sitta och viska som ett gäng småungar! Jag kommer vara irriterad redan när jag kommit dit..

Det är min helg i helgen. Det sämsta av dem alla. Fredag: 17-03, Lördag: 17-03 och Söndag: 17-23.30. Helt sjukt! Gulle-E ska jobba för mig på fredag så det passet slipper jag, hon behöver pengar och tyckte synd om mig. I den ordningen. ;)

2 kommentarer:

huldra sa...

Men då går du ju miste om extrapengarna för Trettondagen väl? Illa!

sockerdricka sa...

Ja, jo.. Men det är det värt faktiskt. Hatar det där jävla stället.