5 januari 2006

Phew. Det var det mest meningslösa möte jag varit på. Jag hörde inte något nytt, det var segt och uttdraget. Dator och projektor där bilder är för stor för duken och bara SBS osv osv. Alldeles för långt bort var det också. Dessutom lyckades jag drömma mig bort där i bilen när jag lyssnade på Madonnas senaste på aphög volym och helt missa att kolla vart jag skulle svänga av och sen faktiskt svänga av så jag hamnade i Roslagstull innan jag kunde vända bland all trafik. Alltså passerade jag en vägtull 2 gånger strax före 18 vilket blev 30kr räknade jag ut när jag kom hem. *SUCK*
Jag skulle beställt den där transpondern när jag funderade på det för en månad sen. Men jag tyckte att jag ju aldrig kommer passera någon vägtull, kanske max 1 gång/år, så inte behöver jag någon sån. Så fel man kan ha..
Nä, idag har varit en helt.. meningslös dag. Sovit och läst och pillat mig i naveln och sen åkt på tok för långt till något helt onödigt. Och nu äter jag godis också!

Inga kommentarer: