28 mars 2006

Okej, det gick mycket bättre än jag trodde.
Får jag inte ett G så blir jag ledsen. Nej, får jag inte ett G blir jag rätt förbannad!
Jag skrev på allt och det var inte någon del som kändes bajsig utan det gick rätt bra. Iof så brukar det vara då det inte går så bra. Hrm..
Åh, jag vill få resultatet på en gång! *trumma med fingrarna*

Imorgon fyller min käre bror år. 22 hela år. Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom i present! Han önskar sig inget heller. :/ Jag trodde att det skulle vara en bra idé att ge ansiktsgrejer till honom, typ tvätt och lotion och scrub, men när jag tittade på det på Åhléns idag så.. kändes det dumt. Tråkigt. Och dyrt.
Tips?

3 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

håller tummarna för att det gick bra..

sockerdricka sa...

re lyckliga grodan
Tack! :)

sockerdricka sa...

re neppy
Fizz-keeper?! Vilken jättebra grej.. en sån vill ju jag ha.. :D