28 april 2006

Kl. 17 är det möte på jobbet.
Vi ska få en ny försteman så jag antar att det är ämnet.
Efter det ska vi iväg på någon sorts hemlig aktivitet som ska ta 1h ungefär. Vi ska klä oss i oömma kläder, vi kommer nog blir smutsiga. Det är middag på samma ställe som aktiviteten och efter det är det utgång för de som vill.
Oömma kläder?
Det kan omöjligt båda gott.
Paintball? Äventyrsbana? Gruppövningar? WHAT?
Jag hatar att inte veta. Jag hatar att behöva ha oömma kläder på mig och sen skita ned dem. Jag hatar att behöva byta om på något ställe jag inte vet vad det är osv osv.
Jag vill inte åka.

1 kommentar:

sockerdricka sa...

Nu visade det sig ju vara en jäkligt rolig grej. Men jag förstår ändå inte varför man inte kan säga vad det är! vi är fan inga småbarn, utan vuxna människor som kanske vill kunna planera lite..