16 maj 2006

700 spänn kostade det mig att storhandla på Willys.
Jag är helt övertygad om att det hade kostat.. ptja.. 300 spänn till att handla samma saker på ICA. Jag blir rätt förvånad när jag hör att många menar att det inte är billigare på affärer som Willys. Jag tycker det är STOR skillnad.

Jag har ringt om min frys också. Den är drygt ett år gammal och har börjat knäppa. Ett par gånger per dag så klickar det i den, som en högljudd sekundvisare, samtidigt som temperatur-siffrorna blinkar i samma takt. Någon kylskåpsnisse ska ringa upp mig sa de på försäkringsbolaget.
Jag förhåller mig rätt skeptiskt till det. Ingen ringer upp när de säger att de ska ringa upp.

Jag har även sorterat mina papper. Jag var duktig för några månader sen och skaffade mig pärmar att sätta in viktiga papper i. Konstigt nog så hamnar alla papper i samma hög som förut. Fattar inte det där.. o.O

2 kommentarer:

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»