31 maj 2006

Att lura sig själv.

- Det kanske inte är så himla mycket att läsa ändå. Nu när jag tänker igenom det så är det ju bara den där delen arkitektur och den där bildkonsten. Det tar nog inte så lång tid att läsa ändå.

Åh så korkat! Det är skitmycket att läsa! Typ 7 kapitel i Världens Tjockaste Bok.

Jag kanske blir på bättre humör om jag äter något?
Jag borde nog kanske gå och köpa godis så något kan hålla mig vaken när jag läser.

Hm, borde jag inte vattna blommorna och dammsuga och skura golvet och städa under badkaret?!

BAH.

7 kommentarer:

malla sa...

hmm, världens tjockaste bok? Kan det vara "a world history of art"? :) den är ju inte den mest lättlästa ur tyngdsynpunkt - inget man slänger sig i soffan med precis!
Hoppas det går bar imon!

malla sa...

bra.. menade jag. Inte skriva så snabbt kanske.. :)

sockerdricka sa...

Vi använder Art history av Stokstad men de ligger i typ samma klass så nej, det går inte att läsa på något annat sätt än att ha den på ett bord framför sig. Smått obekvämt. :P

Ska försöka undvika att vara bar i morgon. ;)

mikebike sa...

good luck hörru!

Marie sa...

Torsdag idag, lycka till!

sockerdricka sa...

mikebike och marie - tack! :)

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»