15 maj 2006

Ett fenomen jag aldrig kommer begripa är nedhasade jeans.
Nedhasade vanliga (dvs icke-pösiga) jeans som sitter åt mitt över rumpan med ett hårt åtdraget skärp.
Det ser ut som man får en speciell gång av att ha jeansen sådär, man måste liksom svänga på överkroppen eftersom det inte går att ta stegen fullt ut då jeansgrenen tar i mot.
Hur man inte får svåra skavsår där grenen hamnar förstår jag inte heller. Eller det kanske man får. Det är bara inget man pratar om?

Jag funderade länge över det på föreläsningen idag.

Med Cosmopolitan får man 200kr rabatt på bubbleroom vid köp över 400kr. Jag hittad en väska som är sådär himla fin som jag skulle få för 339kr istället för 539kr(+frakt 60 kr) med den rabatten. Jag undrar dock om jag isf kommer beställa den mest för att jag får rabatt och då egentligen borde låta bli.
Men det är ju en Friis & Co.

Beslutsångest!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Vad kul att du också tycker om rabarber. vi har en blogg som heter margaretarhubarb.blogspot.com, kom gärna dit! hejdå från karin och jonathan

deeped sa...

Det kallas väl "indierumpa"?

sockerdricka sa...

Det kallas det säkert. *lol*

Hm, läste indianrumpa först.