22 maj 2006

Idag hade vi den sämsta föreläsningen hittills.
Vi gick när rasten började.
Hon var aggressiv, hade armarna i kors hela tiden och idiotförklarade eleverna. Det är inte någon bra inställning.
Hon skulle prata om 2000-talets konst vilket skulle kunna vara hur intressant som helst, men inte när man bara sitter och gapar och får utslag bara av hennes röst.

SJÄLVKLART ringde laga-frysen-killen 14.16. Föreläsningen började 14.15. Självklart.
När jag ringde tillbaka på rasten så var det ingen som svarade för de har telefontid mellan 9 och 14, men lunchstängt mellan 12 och 13.
Eh?
I meddelandet han pratade in på mitt mobilsvar sa han att han fått ett litet kryptiskt meddelande om att jag har fel på en frys och att det vore jättebra om jag kunde höra av mig. Jag undrar verkligen vad tjejen på försäkringsbolaget skrev i sin felanmälan..

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»