22 maj 2006

Så, nu har jag ringt en gång till om frysen.
Någon kylskåpsnisse i Uppsala ska ringa inom de närmaste dagarna. Förhoppningsvis innan frysen går sönder och all mat förstörs.
I helgen insjuknade nämligen frysen regält. Tidigare måste den bara haft någon löjlig barnsjukdom för nu så är den fullfjädrat rabiat och låter ilsket mest hela tiden. Det låter 10 gånger så högt som en sekundvisare och ibland i dubbel hastighet. Min käre far är övertygad om att det är ett relä som ligger och slår varje gång frysen slår på och av.
Det är sjukt störande iaf. Ljudet överröstar allt annat.

Jag har också lyckats byta bort mitt pass på söndag så jag åtminstone får EN hel dag att plugga innan tentan. Woho..
Det finns absolut inget inspiration kvar nu. Det är sommar och då ska man vara ledig. Inte plugga. Jag ska dessutom skriva en omtenta fredag nästa vecka. UÄK.

3 kommentarer:

deeped sa...

Är det sommar? *tittar ut på det konstanta regnandet* Nä...

sockerdricka sa...

Men sommar i teorin då. ;)

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»