27 juni 2006

Ser jag så ung ut?

Idag fick jag visa leg på systemet.
Det kändes väl sådär. Lite jobbigt att hon tyckte jag såg yngre ut än min bror.
Jag förstår inte varför jag känner mig så sablarns skyldig varje gång jag går på systemet. Jag tassar omkring där bland hyllorna och försöker se ut som jag kan något fast jag egentligen bara kollar efter flaskor jag känner igen(vin alltså) och som jag kommer ihåg kanske var goda. Det känns som jag får onda ögat av alla som anställda och när jag ska betala så duckar jag nästan lite för att synas så lite som möjligt.

Sen förstår jag inte hur man kan få sån jäkla blackout när man väl är där. På vägen dit vet jag precis vad jag ska ha men när jag står där med korgen så är det tomt i bollen.

Nåja.

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

surt absolut. Fast sen kommer en dag då du önskar att nån ber dig om leg på systemet. Jag är där nu tex...

sockerdricka sa...

smultronpaj - Hehe, så är det säkert. ;)

Anonym sa...

tycker du borde visa leg jämt ;)