9 juli 2006

Avfärd.

Äntligen semester!
Imorgon bär det av till sommarstugan för två veckor av.. ingenting. :D
Jag ska läsa böcker och tidningar, ligga nere vid vattnet och sola i brisen från havet, äta god mat VARJE dag, lyssna på bra musik och blir ompysslad av mamma och pappa. Det är inte illa. Inte illa alls.

Jag behöver nästan inga kläder när jag är där. Badkläder räcker och kanske något att ha om vi ska iväg på något men det spelar ingen roll, jag har pack-ångest ändå. Vill ha med mig 2 olika outfits för varje sorts väder och tillfälle. Det blir rätt mkt. Kommer ha använt 1/3 av allt när jag kommer hem. Men tänk om det händer något speciellt och så står jag där utan "rätt" kläder? Det vore ju katastrof! ;)
Kommer vänta med att packa till imorgon bitti och då får jag göra det i panik och blir arg och varm innan jag åker. Det låter väl prima?

Skitsamma, det kommer bli lovley när jag väl är framme.
På återseende. :D

5 kommentarer:

smultronpaj sa...

Ha det så trevligt. Njut lite åt mig också. Jag skulle behöva lite egentid utan ungar och nån som passade upp på mig som omväxling.

smultronpaj sa...

jag har en utmaning till dig om du törs. finns att hämta på min blogg.

huldra sa...

Jaha, hur tänkte du få reda på om jag har fått mitt knytt eller inte då? Va va va? Vill du ha ett SMS kanske? ;)

sockerdricka sa...

smultronpaj - Ta ledigt! :) Ska kolla på din utmaning när jag kommer tillbaka.

huldra - Men hallå? Klart jag vill ha ett sms! Måste ju hålla koll på om bäbisen är på utsidan eller insidan av magen din. :)

Stefan sa...

ha en skön semester ;)