7 juli 2006

Flott bil.

Eftermiddagen spenderades hos mina kära föräldrar. De var inte där utan jag skulle kolla läget och rapportera till dem där de sitter och jäser i sommarstugan (dit jag ska på måndag :D).

Jag vattnade både ute och inne. Vattna är rätt tråkigt. Det tar en evighet när det är en stor tomt och en tvåvåningsvilla. Kollade mail åt päronen också, skrev ut viktiga saker, deletade mindre viktiga saker eftersom deras mailbox var full. O.O Smått chockerande att de får så sjukt mkt mail..

Nåja, det var totally värt det eftersom jag bytte bil, min skutt-Ford mot deras rymdskepps-SAAB. SÅ sweet. Jag vill ha en NY bil! De bara susar fram och känns 100 % stabila och dessutom känner man sig så jäkla snygg i en flott bil! Inte svettig och trashig som i en skruttbil.

Jag ska få köra den hela 70 mil på måndag. Till sommarstugan. Det ska bli alldeles alldeles underbart. Jag kommer vilja köra vidare och aldrig stanna.

Ja, jag kan prata om det 24/7. Kommer köra den till jobbet i helgen också. :D :D :D

5 kommentarer:

smultronpaj sa...

jag har inte ens körkort, så jag får svettas på en buss jag om jag vill nånstans. Mycket glamoröst.

sockerdricka sa...

Nejmen fy så jobbigt. :( Jag är fortfarande sådär fjantigt stolt över mitt körkort fast det är.. hm.. 6 år gammalt.

Matrix sa...

Ja, SAAB är helt fantastiskt kul och skön att susa fram i. Min är visserligen en 95:a men jag är tamigfan kär i den kärran!

huldra sa...

Eftersom jag inget körkort har (hmmm...) är jag glad och stolt över vår SAAB i stället. Den är så söt och snabb och så ÄR det ju en aero också. MYCKET viktig detalj det, enligt maken. ;-)

sockerdricka sa...

sjöberg - Förstår dig! Den jag kör nu är också en 95:a. 95:or rules! ;)

huldra - Aeeeero. Såklart viktigt. ;) Du måste skaffa körkort människa. Åtminstone så att du kan köra runt barnet ditt! :)