26 augusti 2006

Dead man's chest.

Jag gillar verkligen de här filmerna. De får mig att må jäkligt bra och jag flinar fånigt när jag går ut ur biosalongen. Johnny Depp rockar dessutom fett. Han är fantastiskt right on i rollen som Jack Sparrow. Dessutom springer han så roligt att jag tjuter av skratt varenda gång! Höga knälyft och vevande armar - smått gay ser det faktiskt ut. Han är ju så himla fin, Mr Depp. Han får bli dagens babe.
Specialeffekterna går inte av för hackor de heller. slemmigare slem-gubbar får man ju leta efter. Och fy fan så rädd jag blev när den gröna gubben dök upp ur intet. Rädd på ett bra sätt, inte rädd som av en skräckfilm.
Att det ska komma en tredje film är inte alls helt fel..

- Hide the rum!

3 kommentarer:

huldra sa...

Jag har faktiskt fått höra att jag är lik mr Depp. Ska man bli glad åt det eller? ?-)

Anonym sa...

Han gör sin tolkning av en pirat bättre än någon annan kunnat gjort. Deep is nr 1!

sockerdricka sa...

huldra - Ehum. Inte säker på att du som är tjej ska bli glad åt det. ;)