30 augusti 2006

Fin i håret!

Helt otroligt - jag har hittat en superbra OCH billig frisör i Uppsala.
Efter katastrofen i maj så har jag haft ångest över att våga gå till ännu en okänd salong/frisör. Sen jag flyttade in här så har jag sneglat på den salong som ligger i huset brevid och undrat om den kanske skulle funka. Någon gång har jag sett tanter med spolar i håret där vilket har gjort mig lite tveksam men så slog jag slag i saken och beställde en tid och jag är superdupernöjd. Hon är jättetrevlig och lyhörd och vet vad hon håller på med och kommer med egna förslag! *lyrisk*



Ja, det kanske inte syns så tydligt med underhåret är lite mörkare än överhåret. Det ger en rätt cool effekt när det mörka lyser igenom det ljusa. Blekningen på överhåret blev riktigt fin också, varken gult eller orange. ;)
I'm so happy! \o/

Salongen alla Uppsalabor bör gå till är Salong Hedenhös!

5 kommentarer:

Cia sa...

Aw, jätte fint!! Jag är så sugen på att fixa till mitt hår och det där gjorde inte saken bättre ;)
Synd att man inte bor i Uppsala!

smultronpaj sa...

Snyggt!

Marie sa...

Toppen tjejen, du är hur fin som helst!

sockerdricka sa...

Åh, tack så mycket! *glader* :D

Anonym sa...

blev ju hur bra som helst ju! ;)
Patrik [den som inte ligger bakom allt spam]