21 augusti 2006

Äventyr.

Imorgon är det dags för 24-timmarsgrej med jobbet. Vi ska åka någon stans söder om Sthlm där vi ska ha brandövning och femkamp och middag och fest och sen frukost dagen därpå innan vi ska hem igen. Vi ska ha med oss massor av saker. Den väska jag hade tänkt mig(ryggsäck) räcker ju inte på långa vägar när man ska ha med handduk och lakan. Det tar hur mkt plats som helst ju! Åh, vem fasiken vill släpa på värsta väskan när man ska ut i vildmarken(?)?
Jag har iaf lånat en lång svart tunn regnrock av en kompis. Den räcker nedanför knäna och är svart. Perfekt! Det är nästan så att jag vill att det ska regna så jag kan få ha på mig rocken och se hur alla, efter att de ha retat mig, inser hur fantastiskt bra den är. Nästan iaf.

Jag hoppas verkligen att vi inte ska göra några fåniga gruppövningar. Jag hoppas också att vi inte ska göra något som innebär att man måste:
  • Hänga upp och ned i en trästam.
  • Klättra upp och ned för smala repstegar.
  • Anstränga sig så mkt att man svettas.
  • Skita ned sig.
  • Komma allt för nära L och B.
Det vore däremot helt okej om:
  • Vi får en massa god mat.
  • Det finns hur mkt gratis(eller superbillig) alkoholhaltig dryck tillgänglig.
  • Vi får sova i riktiga sängar och duscha i fred.
  • L och B höll sig så långt bort som möjligt.
  • Ingen kräks i minibussen på väg hem.
Vi ska samlas 07.30. Det är helt sjukt tidigt. Antingen kommer jag somna efter första glaset vin eller som kommer jag bli askalas. Frågan är vilket som är bättre..
Jag ska iaf ta med kameran. *hehe*

Inga kommentarer: