21 augusti 2006

Färdiga.

Nu blir det inget mer Enköping. Det gick alldeles för dåligt med säljandet och som det är nu har vi tjänat ca 500kr var. Det täcker bensinkostnaden. Lite tråkigt är det att det tog slut så snörpligt - jag får fysiskt ont av att lämna ett jobb oavslutat och killarna där var jäkligt trevliga - dock inte så trevligt att jag jobbar gratis. Det ska bli spännande att se om jag kommer få några pengar men på något sätt lär det lösa sig.
It better.
Jag råkade svänga förbi Skopunkten på vägen hem och där råkade jag handla 3 par skor. Ops. Men det var jag väl värd?!

Uppdatering:



De översta har jag redan ett par av och de är ljuvligt sköna! Dessvärre är innersulan vit, eller snarare så VAR den vit innan jag använde skorna jämt och ständigt hela sommaren och smutsade ner den. De kostade 99kr nu så jag kände att det var okej att köpa ett par till.
De nedersta har jag i svart. De är dock inte köpta på Skopunkten utan Din sko(tror jag) och är jäkligt sköna, alltså blev det ett par i guld också.
De i mitten var bara fina(mycket snyggare irl än på bild ser jag nu). :)

3 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Brukar också frestas av skopunktens 3 för 2... Men jag hittar aldrig ens ETT par skor där som jag vill ha! Vad hittade du för några? *nyfiken*

Anonym sa...

Ja, men det är väl klart att du var! En kvinna kan aldrig få för många skor! Tack för titten o välkommen in till mig...

sockerdricka sa...

sixandsevens - Bilder. Bara för dig. :)

mie* - Tack själv!