11 september 2006

För snäll?

Det räcker med att mamma nämner att hon har glömt att köpa en lärarkalender. Hon ber mig köpa en OM jag ska ned på stan någon gång och hon vill absolut inte att jag ska åka ner enbart för att köpa hennes kalender. Men vad fan. Idag ska jag ju en sväng till dem så då måste jag ju ha med mig kalendern för hon behöver ju den nu, skolan har redan börjat. Alltså måste jag åka ner på stan enbart för att svänga in på LundeQ och köpa den sablarns kalendern.
Ja, jag är för snäll. Men man kan ju vara värre saker än så.. :)

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

Ja du är snäll du, menen annan gång är det väl tvärtom kanjag tänka. Då är det väl mamma som inte alls behöver men gör ändå? Eller?

sockerdricka sa...

Mja, mjo. Så är det säkert. De är så snälla och generösa mot mig allmänt så jag har ständigt dåligt samvete vilket gör att jag hoppar bara de har tänkt tanken att be mig..