14 september 2006

Inreda klädkammare..

Jag vill göra om i min klädkammare.
Som det är nu blir det bara en samlingsplats för en massa bråte som inte har någon bättre plats och som tillslut tar upp hela rummet. Jag rensar ut ibland, kastar bort och bär ner till förrådet, men det hjälper ju ingenting när den är så fel inredd. Det finns en massa space upp mot taket som borde kunna användas på något sätt men som ju är outnyttjat. Egentligen vill jag bara att det ska vara kläder, skor och väskor där inne. Som en riktig klädkammare. Men jag vetifan hur det ska gå till..
Jag har helt sjukt många väskor. Det är nästan lite obehagligt att börja plocka i dem för jag hinner förtränga hur många de är. Så många att jag inte använder hälften av dem för att jag glömmer bort att jag har dem. Det är rätt illa.
Jag har helt sjukt mycket kläder också. Hälften ett par storlekar mindre än min nuvarande storlek så de har jag faktiskt packat bort, men ändå! Massor av kläder!

Iaf. Det är så mkt som borde göras om där inne så det kommer kosta skjortan. Målas och fixas och sånt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men om det kostar skjortan kanske du kan hitta en i det du packat bort?

:)

sockerdricka sa...

Fyndigt värre. ;)