5 september 2006

S M Ä R T A.

AH. Denna mensvärk. Jag DÖR.
Jag gick nästan och gnydde för mig själv när jag kämpade mig genom IKEA och Willys. "Det gör oooont.. ajajaj... ont ont ont..". Men nu är jag hemma och har ätit en Ipren och ska lägga mig och krama vetekudden och läsa nya PC för alla(ja, jag gillar dator-tidningar).
Anledningen till att jag ens var up and about var att jag hade tandläkartid i Rimbo halv 11. Jag fick ju en spricka i min plast-tand i fredags som han nu lagade och jag fick höra att jag skulle vara försiktig med tanden, går den sönder så blir det DYRT.
Ja, Herr Tandläkare. Förlåt så mycket, Herr Tandläkare..

Edit:
Mosad avocado i naturell keso är fantastiskt gott!

2 kommentarer:

smultronpaj sa...

Stackars stackars dig. Vet hur du har det. Innan jag fick barn så hade jag sån mensvärk att jag kräktes de första dagarna. Men efter barnen har den försvunnit, peppar peppar.

sockerdricka sa...

Hm, kanske borde skaffa barn då. Ska bara hitta en karl först. ;)