7 september 2006

Yes yes yes!

Jag har lagt upp gardinerna i vardagsrummet. ÄNTLIGEN.
Förstår inte varför sånt alltid känns så jäädra jobbigt. Jag har dragit ut på det sen jag flyttade in vilket är typ.. 2 år sen nu. Pinsamt. Det ÄR ju jobbigt för man blir irriterad och svettig men själva jobbet är inte jobbigt i sig. Nåla lite, stryka lite, klippa lite och sen stryka fast den där remsan(nej, jag syr inte upp gardiner till min mammas stora fasa).
Nåja, nu är det iaf klart! Och det ser så mkt bättre ut.
Jag drog ut gardinerna mer åt sidan också så nu syns hela fönstret vilket också gjorde stor skillnad. Imorgon måste jag till Plantagen och hitta 2 gröna(billiga) växter som kan stå i fönstret eftersom det blev rätt glest nu när gardinerna inte tar sån plats.
Japp japp.

*mäkta nöjd* :D

2 kommentarer:

huldra sa...

Mäh! BILD då!

sockerdricka sa...

Mäh. Orka ta bild! (imorgon kanske när det inte är mörkt..;))