16 oktober 2006

Ansökning och byxor.

Nu är ansökan skickad. Jag sökte 16 program. Iof samma sort men på olika orter. Jag hatar prioritets-delen. Det är ju skitsvårt att välja redan nu i vilken ordning man helst vill komma in, jag vill få svar från alla och SEN välja. Jag är jäkligt imponerad över att man faktiskt kan söka via internet numera, det är ju 100 gånger smidigare att söka allt på samma ställe och sen slippa posta saker. De är jobbigt att posta saker. Det är mycket lättare att klicka på internet. Jag gillar att klicka. Med musen. Öhö.

Jag måste desperat lägga upp mina byxor. Just nu har jag ett par hel-långa byxor som går att använda och det är inte tillräckligt. I klädkammaren så hänger det dock minst 3 par byxor som bara behöver läggas upp så går de också att använda. Jag förstår inte varför det är så jäkla jobbigt att lägga upp byxor. Det måste vara det där momentet när man ska klippa av dem, efter det är det ju kört på något vis. Även om jag provar med 10 olika par skor så blir det inte riktigt som jag tänkt mig när det är klart ändå. Mycket ångestbetonat. Korkat också.
Det får nog bli mitt projekt imorgon. Hoppas jag..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men du måste ju stilla dina läsares nyfikenhet (eller bara min?) och berätta vad det är du har sökt!

T

sockerdricka sa...

Jag har sökt Sjuksköterskeprogram och Röntgensjuksköterskeprogram! Och Lärarprogrammet i svenska men det är mest som akut reserv och för att mamma ska bli glad. :P

Anonym sa...

Åh så kul - håller tummarna att du kommer in där du vill komma in...

Och att du tänker så på din mamma... du måste vara en god dotter! :p

T

sockerdricka sa...

Jag ÄR en god dotter. Lite för god ibland kanske..