8 oktober 2006

(För) privat?

Jag sov i kanske 4h inatt. Resten av tiden så hade jag sån jävulsk mensvärk att jag såg i kors. Det gör så ont. Det värker. Jag tappar andan. Det gör ont HELA TIDEN, det spelar ingen roll hur jag sitter/ligger eller står. Det spelar ingen roll hur många Ipren jag tar för när det väl börjat göra ont så gör det ont oavsett åtgärd. Det gör ont i svanken och i magen, det känns som att jag har dålig mage och vill springa på toaletten direkt när jag gått därifrån. Jag värmde min vetekudde så varm att den bränns, för då är det iaf DET som gör ont och inte mensvärken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars stackars dig. Vet precis hur det känns. Har du provat att käka p.piller? Det hjälpte lite för mig. tog bort det värsta i alla fall. Ett tips kanske.

Ps. Har du oxå problem med inloggning? Jag kan inte logga in.

sockerdricka sa...

Jag åt p-piller fram till för ett år sen. När jag slutade fick jag mens som aldrig tog slut, massor av mens. I våras fick jag av gyn veta att jag har något som heter PCO som innebär att man inte får ägglossning så nu äter jag piller som ger mig ägglossning. De funkar inte som preventivmedel. P-piller skulle funka på samma sätt så jag måste prata med gyn igen för såhär kan jag fan inte ha det. Världens mensvärk och dessutom dålig hy.. :(