8 oktober 2006

IKEA is my friend.

Idag fick jag presenter. Det är en vecka kvar till jag fyller år, men det är okej ändå. ;)
Jag och mina kära föräldrar var på IKEA och införskaffade en fåtölj och en bokhylla. Fåtöljen står i vardagsrummet vid bokhyllorna. Den är fantastiskt skön. Bokhyllan står i sovrummet som rumsdelare mellan säng och skrivbord. Den är skitsnygg. Den är också skitjobbig att montera ihop, hundra miljoner pluggar ska hamras in och man behöver vara två personer så man kan trycka och banka och svära från 2 håll.
Nåja, nu ska den bara fyllas vilket är nog så svårt. Den slukar nämligen hur mycket som helst! Det ska väl iof inte vara några problem, jag har hur mkt saker som helst.

Jag mår så bra när det är fint runt omkring mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du lust att länka till mig under läsvärt, jag åtminstone anstränger mig med att skriva läsvärda texter, jag länkar ju självklart tillbaka till då , lämna besked i min blogg ifall du väljer att länka till mig så jag kan göra det samma

sockerdricka sa...

"Åtminstone"? Tillskillnad från vem?

Jag länkar till bloggar jag läser i Läsvärt och din blogg läser jag inte..