5 oktober 2006

SE Z610i.

Här är den. Det är den här telefonen jag ska ha. Det är en utveckling av den Z600 jag har haft i 3 år och som jag tycker riktigt bra om men som börjar bli lite krasslig - den stänger av sig och har glapp i luckan. Jag har letat länge efter en mobil som tilltalar mig och som har de funktioner jag behöver utan att vara överdriven och den här är perfekt. Dessutom är den sjukt snygg. Den svarta eller turkosa. Jag vill slicka på den, den ser ju ut som en isglass!

Snygg, liten, viktelefon med helt okej kamera. Priset verkar ligga runt 3000 kr vilket är överkomligt.
Eftersom jag gillar den jag har och den här är en fortsättning på den så kan det fasiken inte gå fel.
Åh.

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

söt liten sak det där.

deeped sa...

Framförallt är OLED-skärmen utanpå luckan så cool...

sockerdricka sa...

smultronpaj - Söt som socker..

niclas - Hur cool som helst! Men tänk dig när mobilen fått första repan.. Huvva.