22 november 2006

Avskum.

Från kl. 20 och 3h framåt ska jag jobba ensam med L.
L är en riktigt surf***a. Det kan tyckas bryskt och onödigt att säga så, men det är det inte och det bevisar hon gång efter gång efter gång efter gång..
Sen hon träffade en ny karl(och därmed dumpade sin dåvarande samt 2 barn) så har hon slutat röka och börjat äta nyttigt och nu är hon helt PERFEKT. Hon knaprar morötter och svänger på rumpan så det står härliga till. Jag vill bara att hon ska stoppa upp de där morötterna och aldrig mer komma tillbaka.
Hon anser sig göra jobbet mycket bättre än alla andra. Hon susar alltid omkring och har huuundra saker att göra vilket innebär att hon inte hinner stå i kassan mer än någon sekund här och där. Hon har blivit en liten minichefhitler helt enkelt. Helt utan självinsikt.
Det vore väl en sak om hon gjorde jobbet bra, men oh no.

3 kommentarer:

Matrix sa...

Aaaaah! Jag kom på vad du menade med "surf***a"! Det tog en stund innan poletten trilla ner. Sånna folk är verkligen, hmmm, IDIOTER.

sockerdricka sa...

Haha, jag brukar faktiskt inte kalla folk sånt. Eller jo, om de förtjänar det. ;)

Vad roligt att du helt plötsligt kommenterar som en liten gnu! :D

Matrix sa...

Liten gnu? Jo ja tackar!
Det bara blev så. Antar att jag haft alldeles för mycket att göra..