2 november 2006

Kass jäkla reklam.

Vem borstar håret med 100 borsttag/dag?

8 kommentarer:

smultronpaj sa...

Skulle jag göra det skulle jag vara flintskallig. Här borstas inte mer än absolut nödvändigt. Jag tappar enorma mängder hår.

SixesAndSevens sa...

Hmmm... du har bytt till beta eller hur? Jag har också fått instruktioner av allas vår Stefan hur man fixar bild till bloggtiteln... Loggan. Han skrev att man skulle gå in och ändra i templaten. Men hur kommer man in i den i beta? Klickar man på "template" så kommer man ju bara till den där färdiga mallen. Där kan man ine ändra nåt... Vet inte om du orkar svara, men kan ju alltid hoppas... Du verkar ju bra på datorer och sånt... Lite smicker brukar funka... ;)

sockerdricka sa...

smultronpaj - Samma här!

6&7 - Klicka Template och sen Edit HTML så kommer du in på rätt ställe! :D Fråga på om det är något! Ursäkta alla utropstecken!

SixesAndSevens sa...

Åh... smart... tack...
(Borde jag kunnat lista ut...)

j sa...

haha har också funderat på detta ;)

Stefan sa...

jag har kammat mig med 1000 borsttag/dag och det resulterade i att flinten poppade up med ett" mors killen! nu finns det ingen återvändo! Jag är här och det är bara att gilla läget!"

;)

Matrix sa...

Jag kammar mig också hundra gånger om dan. Det är bara nåt man måste göra.

Anonym sa...

Typ jag ;P Men det är väl arbetsskada :P hihi