2 november 2006

Men snälla söta..

.. gubbe lilla..
Man kan nästan tro att intervjun är fejk, men jag tror faktiskt den är på riktigt. Allt han säger är.. ett fantastiskt exempel på smidiga bortförklaringar som genast suddar bort folks misstankar om olagligheter. Jajamen.
"Någon måste ha hackat sig in i hårddisken och kommit åt materialet."
och
"Det är perversa typer som håller på med det här."
Woho!


Det här var så roligt att jag var tvungen att scanna in artikeln(trodde jag skulle hitta den online, men icke). Intervjun finns i PC för alla 9/2006.

7 kommentarer:

smultronpaj sa...

HiHi. Lite kul faktiskt.

En annan sak... Jag har lagt märke till att du i veckan haft 177 besökare men på hela månaden har du haft 68. Jag är skitdålig på matte men detta får jag verkligen inte att gå ihop.

sockerdricka sa...

Från mån till nu har jag haft 177 besökare = vecka. Från onsdag till nu har jag haft 68 besökare = månad.
Det var månadsskifte mellan tis och ons.
Hängeru me? ;)

smultronpaj sa...

Jaha. ja då är jag med. sorry. När det kommer till matte så är jag som bortblåst.

smultronpaj sa...

Dessutom måste jag försvara mig lite och säga att jag är mammaledig och därmed varken har koll på veckodagar eller datum eller månadsskiften. Jag märker när det är den 20:e för då kommer barnbidraget.

sockerdricka sa...

Mmm, vi säger så. ;)

deeped sa...

Johodå.
deep|edition » » Skånepucko

Matrix sa...

Hmm, jag snodde den där artikeln av dig och skickade runt via mail till en herrans massa polare på jobbet. La till extra text och det blev mycket positiv respons. Tack för uppslaget.