29 december 2006

Söt-päron.

Mina föräldrar har så dåligt samvete för att jag ska vara ensam och hundvakt på nyårsafton. De ringde tidigare och fjäskade lite och berättade att mamma hade köpt en massa oxfilé till mig och att det låg en färdig potatisgratäng i frysen och att jag skulle ta med mig det hem och äta. De undrade också om de skulle köpa något åt mig på båten.
Hoho. De är ju för söta. :)

Jag jobbar hela dagen så jag kommer inte direkt vara pigg, alltså gör det mig inget att vara ensam hemma. Nyårsafton är ändå årets mest överskattade dag.

3 kommentarer:

Marie sa...

Jag håller med, varför ska det alltid vara så ambitiöst med nyårsafton??

Anonym sa...

Helt rätt! Nyårsafton är så otroligt överskattat så det är tråkigt åt det! Synd att alltför många upptäcker det försent bara... ;)
Vilka söta föräldrar... *hihi* Hoppas maten var god!!

sockerdricka sa...

Vissa har säkert jättekul, men jag tror aldrig min nyårsafton varit så superskojj som jag tänkt mig.. *funderar*