18 mars 2007

Mer Adlibris.

Den bok som levererades men som jag avbeställt ska jag låta vara så kommer den skickas tillbaka. Det låter ju bra.
Sen fick jag avi:n för den bok jag ska ha, och där står det att jag ska betala 333kr i postförskottsavgift när boken som ska ligga i paketet kostar 196kr.
Hur går det ihop?
Jag måste alltså ringa och fråga vad det betyder innan jag kan hämta ut boken.

Hur mycket ska vi slå vad om att jag kommer få en påminnelse på räkningen som ligger i det paket som ska returneras?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vilket drygt bråkande du får ha med Adlibris hela tiden! Jag skulle bli tikig1

smultronpaj sa...

Med andra ord ska man inte beställa därifrån.

sockerdricka sa...

re madde
Ja, men det är ju helt otroligt!

re smultronpaj
Det verkar inte bättre. Jag förutsätter dock att det har med rean att göra och att de blev överbelastade för det har alltid gått smidigt förut!