22 april 2007

Vår nya stjärna.

Jag jobbade med L och vår nya stjärna Filipe(uttalat: filippe) idag.
Han är så konstigt och jag har ett perfekt exempel på hur konstig han faktiskt är:

När F hade varit och käkat lunch kom han ut och viskade till L att han ville fråga något inne på kontoret så inte kunderna skulle höra. L följde, något fundersam, med honom ut och väl där ute så plockade han upp en öppnad porrtidning som låg bland tidningsreturerna och frågade med lite förskräckt röst vem av oss i personalen som kan ha snott och öppnat en porrtidning sådär?!
L menade att det säkert var en kund som öppnat förpackningen och att den ska skickas tillbaka med alla andra returer.
Tur, tyckte Filipe, för han ville absolut inte att L och jag skulle tro att det var HAN som hade gluttat i tidningen då han ju faktiskt var den enda killen som jobbade idag..

L höll god min och vinkade krystat in mig på lagret innan hon exploderade av garv innan hon kunde återge vad som hade hänt.

Nog är han lite speciellt allt, Filipe?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA vilket flum!

Btw, du har blivit utmanad. För vidare instruktioner, läs på http://maddeahlqvist.com

sockerdricka sa...

re madde
Ja.. Han är speciell.. ;)