19 augusti 2007

Filmtips?

Någon som sett någon bra film på sistone?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har! Halkade in här för ett tag sen genom nåt av kattforumena tror jag och nu finns du på min dagliga besöka-blogg-listan :)

Ha en trevlig första skoldag!

sockerdricka sa...

re maria
Tack, vad roligt! =)

Men inget filmtips kommer du med..? :P

Anonym sa...

Inside I'm dancing. Se! Skitbra

Ankan sa...

Blood Diamond.

Anonym sa...

åh förlåt men jag ser på film så otroligt sällan så jag kommer inte ihåg vilken den senaste filmen hette ;)

Feline Flodin sa...

Vi såg Harry Potter på bio i förrgår. Den var skittråkig. Handlingen fördes knappast framåt (förutom att alla i vanlig ordning hade blivit lite äldre). Men du kan gå och hyra The Host! Hehe.

Nä, alla bra filmer man sett är inte moderna. :)

För övrigt var jag på Statoil i Märsta igår. Men du var ju inte där! Åååh.

sockerdricka sa...

re madde
Ska kolla in den!

re ankan
Sett. Bra film. =)

re maria
Okej, du är förlåten.. :P

re féline
The host? Det låter som en läskig film? Jag tittar inte på skräckisar. :P
Men åh, så var jag inte där. Värsta typiskt!

mikebike sa...

notes on a scandal, number 23, simpsons och little children.... fast little children lackade jag ur på när den var slut. så jävla provocerande slut. man investerade mycket känslor där och fick inget tillbaks. fast den var jävligt bra ändå.

sockerdricka sa...

re mikebike
Tackar, ska kolla in dem!

Hm, är inte Number 23 är skräckis..?

Feline Flodin sa...

Eller hur. Här hade jag förberett mig hela förmiddagen på att stalka dig, så misslyckades jag! ÅHHH. Närå. Jag hade varit ute och plockat lingon bortanför Steninge. Hahah.

sockerdricka sa...

re féline
Lingon bortanför Steninge minsann? Det låter ambitiöst..

Feline Flodin sa...

Pappa skjutsade. ;D