20 augusti 2007

Ja, jag är konstig.

Jag har någon form av torgskräck. Eller folksamlingspanik. Eller vad man ska kalla det.

Idag är min sista sommarlovsdag för i år och jag behöver besöka lite affärer på stan och för att slippa så mkt folk som möjligt så ska jag gå hemifrån så jag är nere på stan strax efter 10 då affärerna öppnar.
Egentligen så vill jag sova så länge jag kan, men då blir klockan för mycket och stan är full av folk.

Egentligen egentligen vill jag stanna hemma men det går inte för då erkänner jag ju mig besegrad.

2 kommentarer:

mikebike sa...

Shit. sista dagen. koncentrerad söndagsångest på en måndag. jag lider med dig. hoppas verkligheten är snäll med dig imorgon.

sockerdricka sa...

re mikebike
Eller hur?! När jag inte lever i förnekelse så har jag DJUP ångest. Fy fan. Jag vill ha sommarlov jämt!