3 augusti 2007

Men JAG VILL INTE HA NÅGON TIDNINGSPRENUMERATION!

Ringring från okänt 042-nummer.

- Hallå?
- Hejsan! Jag söker ****!
- Det är jag. *suck*
- Men så trevligt att jag fick ta på dig!
- ...
- Visst stämmer det att du har prenumererat på Allt i hemmet tidigare?
- Jo.
- Som tack för detta så kommer jag skicka hem ett paket till dig som är fullt av fina presenter!
- Jag vill inte ha något paket.
- Men varför inte då?!
- Därför att jag antar att det innebär att jag även får betala för en prenumeration på tidningen som jag precis sagt upp?
- Ja, jo. Men det kommer ENDAST kosta dig..
- Jag vill inte ha något paket och jag vill inte ha någon tidning.
- Men..
- Nej.
- Okej, då får jag tacka för mig.
*klick*

5 kommentarer:

Fia sa...

Hahaha.... sjukt bra! så där är det jämt :)

Ankan sa...

Dags att skaffa hemligt nummer?

sockerdricka sa...

re fia
Man blir så TRÖTT!

re ankan
Jag är med i NIX, men det hjälper ju inte när företag jag faktiskt är kund hos sen säljer vidare mitt nummer. :(

Anonym sa...

Men du skulle sagt till dem att aldrig mer ringa igen. Allt i hemmet är du ju faktiskt inte kund hos längre.

sockerdricka sa...

re tomas
Men tror du inte jag kom på den efteråt då?! Jo, det gjorde jag! Men då var det för sent!

Prutt.