10 september 2007

Dyrt!

Nog är det rätt sjukt att en flaska hårmousse kostar 45 kr?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är löjligt dyrt med hårgrejer överhuvudtaget.

sockerdricka sa...

re madde
Helt sant.
Det finns ju så många märken, fattar inte varför det ska vara så dyrt då!

Anonym sa...

Jag brukar tänka så här för att det inte ska svida så mycket i plånboken; Jag behöver det för att se vettig ut i knoppen och jag gör samhället en tjänst genom att inte skrämma ihjäl människor med mitt barr. Iofs borde då vara subventionerat kom jag just på.

Hur som helst brukar jag springa in på Åhléns och hämta det jag behöver och kisa med ögonen medan jag betalar sen springer jag ut igen och låtsas som inget hänt ;)

Vet inte om det funkar för alla dock :D

sockerdricka sa...

re maria
Haha, jag ska prova det nästa gång. Speciellt kisandet.. =D