30 oktober 2007

PS.

Jag har fått min almanacka från personligalmanacka.se.

Skitfin!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Måste jag kolla in...det låter ju himla spännande. Tack för tipset

sockerdricka sa...

re christina w
Nemas problemas. =)

Feline Flodin sa...

Jejj! Då väntar jag otåligt en vecka till. :D

Feline Flodin sa...

...och om jag hade väntat lite till hade jag istället kunnat skriva att jag nu fått min också! :D Men nu blev jag ju nyfniken: vad tog duuu för features? Själv är jag nöjd med min ljuslila med ljusgrå text och varjedagfeaturesarna "liten träning" (jävlas med mig själv) och "väder" (sic!), och veckogrejerna "veckans idé/mål/konstverk" och "att göra". Grymmish!

sockerdricka sa...

re féline
Well, den är brun med turkos text. Har träning, jobbtimmar, veckans idé och att göra.
Härligt tjocka sidor! :D