26 oktober 2007

Varning: inlägget innehåller möjligt stötande ord.

Ont, det gör ont.
Det bränner och svider.
Jag tog en av de starka Alvedon-tabletterna jag har kvar sen operationen. *ops*

Det gjorde inte ont alls när han skar till och sydde ihop, men tanken på ihopdraget skinn ger mig fasliga rysningar längs ryggraden.
Uhu så obehagligt.
Och stygn är också läskigt, små knutar där det ska vara mjukt skinn.
Uhu igen.
Jag vill helst inte titta, men det lär jag väl måsta någon gång. Typ när förband ska bytas, förband som redan är helt genomblodade. Känns som all hud under armen kommer följa med all jäkla tejp när det ska bort.

Ja, nu vet ni. =)

4 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

bild, bild!!




eller kanske inte... :)

sockerdricka sa...

re 6&7
Det betyder ju att jag måste vara där och pilla bort tejp och grejer och det vill jag ju inte. Annars hade jag fan lagt ut en bild bara för det! :P

Anonym sa...

Du, jag kan berätta för dig om betydligt jobbigare ställen att ha hårda små stygn och ajaj-jag-vågar-inte-titta-känsla på. Hähä. ;-) Tur som fan att man var hög på hormoner och fick en bedövande spruta i härligheten, annars hade jag väl inte stått här idag.

sockerdricka sa...

re huldra
Haha, okej.. Du vinner! :P

Huvva..