30 april 2008

OMG - skavsår. =(

Promenerade glatt till Elon som bara ligger några kvarter bort. Spanade in tvättmaskinen jag sett i annonsbladet och bokade den till på måndag. På väg hem ringer pappa och berättar att Expert har ett kanonpris på samma tvättmaskin och att det bara var för mig att pallra mig iväg till Gränby för att kolla in den maskinen och eventuellt boka den.

Jag kände mig på extra hurtigt humör så jag bestämde mig för att GÅ till Gränby istället för att gå hem och hämta bilen. Funderade en stund på om mina superplatta ballerinor kanske inte var det smartaste att ha på fötterna men bestämde att äsch, de är ju så himla sköna så det går nog bra.

Knallade på där en bra stund, kom fram och in i affären där det visade sig att det fanns ETT ex. kvar och att de inte accepterar handpenning och att det inte går att reservera(tjuriga jävla försäljare). När jag lämnade affären för att gå hem så fick jag plötsligt hur jävla ont som helst under höger fot. Brännande jätte-blåsa-ont.
Men vad ska man göra? Jo man knallar hela vägen hem. Och svänger in på Willys på vägen för att det vore värre att gå direkt hem och sen ut igen för att handla än att gå till affären på en gång och kanske kötta sönder fötterna på kuppen.

Väl hemma, efter att ha tvättat bort en tjockt lager vägdamm från fötterna, så konstaterade jag att en tjock och härligt fylld blåsa håller på att frodas fram under höger fot.

Härligt.
Och ingen jävla tvättmaskin blev det heller.

Inga kommentarer: