23 februari 2007

Mupp-chef.

Jag pratade med chefen i förra veckan om mitt schema.
Var 6:e helg jobbar jag till 3 fre-lör och till 23.30 på sön och det funkar inte nu när jag pluggar heltid och dessutom i Västerås.
Han blev bekymrad sa han men han skulle diskutera saken och sen höra av sig.
Han han hört av sig?
Oooohno.

Alltså ringde jag själv idag igen men han var lite upptagen och undrade om han kunde återkomma.
Så fan heller tänkte jag och sa att jag skulle ringa tillbaka istället.
Nu har det varit upptaget i en kvart.
Ibland undrar jag om han gör sig otillgänglig med flit.

Jag är beredd på strid också.
Han kommer inte ha pratat om mina pass och absolut inte löst det problemet utan han kommer låta sådär ovetande och vara väldigt tyst.
Hur hårt får man sätta mot hårt egentligen?
På vilka grunder kan man bli kickad?

Jag har jobbat där i snart 8 år och alltid accepterat alla scheman men nu funkar det helt enkelt inte och då tycker jag att han ska ställa upp för mig.
Jag ställer ju upp för honom/dem - ska jobba extra hela den här helgen t.ex.

ÅH.

Inga kommentarer: